About:

We created a non-profit organisation, taking our share of responsibility due to the decisive role we play in TVC production, so that we could have a say in the issues that affect our work with the aim of improving both the working conditions and the competitiveness of the Greek TVC market.
Right now the organisation represents 30 directors who work in Greek advertising. These 30 have the largest market share of the Greek TVC production and many work outside of Greece too.
Our three basic goals are for the improvements in the creativity, the competitiveness and the professional working conditions of the Greek TVC production market.
We welcome all active directors who want to contribute and work with us in the pursuit of our goals.



Ποιοι ειμαστε:

Αναλαμβάνοντας το μερίδιο της ευθύνης που μας αναλογεί λόγω του κομβικού μας ρόλου στη διαδικασία παραγωγής της διαφημιστικής ταινίας, δημιουργήσαμε μια μη κερδοσκοπική εταιρεία με σκοπό την προώθηση των ζητημάτων που αφορούν τους όρους και την ποιότητα της εργασίας μας, στοχεύοντας στη βελτίωση της λειτουργίας και της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής αγοράς.
Η εταιρεία εκπροσωπεί τη στιγμή αυτή 30 σκηνοθέτες της ελληνικής διαφήμισης, που συμμετέχουν στο μεγαλύτερο ποσοστό της εγχώριας ετήσιας παραγωγής διαφημιστικών ταινιών, πολλοί από τους οποίους, μάλιστα, δραστηριοποιούνται δημιουργικά και πέρα απ' τα όρια της χώρας.
Η δημιουργικότητα, η ανταγωνιστικότητα της ελληνικής παραγωγής και η υιοθέτηση μιας υπεύθυνης επαγγελματικής δεοντολογίας είναι οι τρεις βασικοί της στόχοι.
Είναι ανοιχτή σε όλους τους δραστήριους σκηνοθέτες που θέλουν να συνεισφέρουν και να συνεργαστούν ισότιμα στους στόχους της.

+ περισσότερα

Ποιοι ειμαστε:


Αναλαμβάνοντας το μερίδιο της ευθύνης που μας αναλογεί λόγω του κομβικού μας ρόλου στη διαδικασία παραγωγής της διαφημιστικής ταινίας, δημιουργήσαμε μια μη κερδοσκοπική εταιρεία με σκοπό την προώθηση των ζητημάτων που αφορούν τους όρους και την ποιότητα της εργασίας μας, στοχεύοντας στη βελτίωση της λειτουργίας και της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής αγοράς.
Η εταιρεία εκπροσωπεί τη στιγμή αυτή 30 σκηνοθέτες της ελληνικής διαφήμισης, που συμμετέχουν στο μεγαλύτερο ποσοστό της εγχώριας ετήσιας παραγωγής διαφημιστικών ταινιών, πολλοί από τους οποίους, μάλιστα, δραστηριοποιούνται δημιουργικά και πέρα απ' τα όρια της χώρας.
Η δημιουργικότητα, η ανταγωνιστικότητα της ελληνικής παραγωγής και η υιοθέτηση μιας υπεύθυνης επαγγελματικής δεοντολογίας είναι οι τρεις βασικοί της στόχοι.
Είναι ανοιχτή σε όλους τους δραστήριους σκηνοθέτες που θέλουν να συνεισφέρουν και να συνεργαστούν ισότιμα στους στόχους της.

Οι σκηνοθέτες - μέλη της Directors Cut:
(α). Πιστεύουν στον ελεύθερο ανταγωνισμό με όρους αξιοκρατίας, σεβασμού και αξιοπρέπειας κάθε συνεργάτη και πάντα σε εύλογα και νόμιμα πλαίσια.
(β). Σέβονται τους νόμους και τις όποιες τοπικές συμφωνίες αυτορρύθμισης κάθε χώρας, ώστε η παρουσία και συμμετοχή τους να μην αποτελέσει ποτέ και πουθενά εργαλείο αθέμιτου ανταγωνισμού.
(γ). Θεωρούν πως η διεθνής πρακτική στις προηγμένες κινηματογραφικά χώρες είναι μια χρήσιμη και σταθερή αναφορά. Γι’ αυτό κι επιδιώκουν την επικοινωνία με αντίστοιχες ενώσεις άλλων χωρών και αποσκοπούν στην υιοθέτηση των καλών πρακτικών, που διεθνώς ακολουθούνται.
(δ). Θεωρούν επίσης πως η Ελλάδα έχει ένα πολύτιμο κεφάλαιο ανθρώπινου δυναμικού, καλλιτεχνικού και τεχνικού, πληθώρα χώρων, ιδανικές κλιματολογικές συνθήκες αλλά και υποδομές, που με τη βελτίωση του θεσμικού πλαισίου και της ανταγωνιστικότητας θα μπορέσουν ν’ αξιοποιηθούν ως τα πλεονεκτήματα που θα δώσουν ώθηση στην παραγωγική δυναμική της.
(ε). Αποφεύγουν τις καταχρηστικές συμφωνίες. Το ύψος της αμοιβής τους κινείται πάνω από τα όρια όπου δεν υπονομεύεται το ίδιο το επάγγελμα. Ο τρόπος πληρωμής είναι σύννομος και μέσα στα συμφωνημένα πλαίσια αυτοδέσμευσης της αγοράς.
(στ). Για να μπορούν να προσφέρουν υπεύθυνα κι επαρκώς τις υπηρεσίες τους, θεωρούν απαραίτητη την ύπαρξη κάποιων ελαχίστων και ικανών όρων, που διασφαλίζουν κλίμα εμπιστοσύνης και δημιουργικότητας.
(ζ). Είναι ανοιχτοί σε συνεργασίες χωρίς προκαταλήψεις, αναζητώντας ταυτόχρονα τις εγγυήσεις που θα διασφαλίσουν το καλύτερο αποτέλεσμα. Θεωρούν πως κάθε δημιουργικό επάγγελμα πρέπει να είναι ανοιχτό σε ιδέες και ανθρώπους ανεξαρτήτως ηλικίας, φύλου και χώρας προέλευσης.
(η). Την ίδια στιγμή η στήριξη του γηγενούς δυναμικού αποτελεί ουσιαστική προτεραιότητα, στα πλαίσια μάλιστα της φιλοσοφίας και των αξιών της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που οι ίδιοι οι πελάτες τους υιοθετούν και πρεσβεύουν.
(θ). Δίνουν μεγάλη σημασία στo treatment, όταν απαιτείται. Εκεί περιγράφεται το μεγαλύτερο ποσοστό της δημιουργικής συμβολής τους στο χειρισμό του σεναρίου. Αποτελεί πνευματική εργασία και ως τέτοια θα πρέπει να τυγχάνει σεβασμού, όπως επίσης και τα πνευματικά δικαιώματα που γεννώνται κι αναγνωρίζονται εκ του νόμου.
(ι). Στο treatment οφείλουν να περιγράφουν με τρόπο ξεκάθαρο όχι μόνο το γενικό πνεύμα αλλά και κάθε απαραίτητη πληροφορία που μπορεί να επηρεάσει την κοστολόγηση.
(ια). Δίνουν επίσης μεγάλη σημασία στην προετοιμασία, διεκδικώντας αλλά και διαθέτοντας σε κάθε δουλειά τον ικανό και αναγκαίο χρόνο.
(ιβ). Συνεργάζονται πρόθυμα σε κάθε στάδιο με όλους τους συνεργάτες, δίνοντας όσο το δυνατόν ακριβέστερες πληροφορίες για τις προθέσεις τους. Συμμετέχουν ουσιαστικά στην εκτίμηση των αναγκών και του χρόνου γυρίσματος στο μέτρο της δικής τους αρμοδιότητας κι ευθύνης, και με το ίδιο ακριβώς πνεύμα προσυπογράφουν και υπηρετούν το πρόγραμμα γυρίσματος.
(ιγ). Δίνουν αναλυτικό shooting list κι εκτιμούν υπεύθυνα τη διάρκεια της τελικής ταινίας.